احمد و محمود هرکدام دویست تومان جمع کرده بودند. برای عوض کردن روغن و گازوئیل در کارواش نیاز به مواد اولیه داشتند. احمد پیشنهاد داد تا این پول را برای خرید روغن و گازوئیل بگذارند که علاوه بر کسب درآمد، از زمان حضور کارگران هم بهره بیشتری ببرند. با هم شریک شدند و این نخستین سرمایهگذاری آنها بود.
شاید زمانی که برادران خیامی قرارداد تولید پیکان با تالبوت ورشکسته را می بستند هرگز تصور نمی کردند روزی برسد که این خودرو تبدیل به
پیکان جوانان یکی از محبوبترین مدلهای پیکان در میان ایرانیها محسوب میشود که در ادامه به بررسی این خودرو پرداخته میشود.
جوانان بدون هیچ تردیدی، محبوبترین ماشین اسپرت تولید داخل در گذشته است. با اینکه این تیپ، گرانترین نسخه پیکان بود؛ اما فروش قابل توجهی را تجربه کرد.
سرانجام پس از شانزده قسمت که جمعهٔ هر هفته با مطلب تاریخچهٔ پیکان در خدمت شما عزیزان بودیم، به قسمت پایانی این سری مطالب رسیدیم. مطلبی که از مرور مدلهای
رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.