عکس

عکس پروفایل حجاب زهرایی با متن

حجاب

حجاب - مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

پروفایل حجاب | عکس نوشته حجاب و دختر چادری + متن | حیاط خلوت

پروفایل حجاب | عکس نوشته حجاب و دختر چادری + متن | حیاط خلوت

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب در این مطلب از سایت حیاط خلوت قصد داریم تا تعدادی عکس پروفایل حجاب و عکس نوشته درباره حجاب و حجاب را دوست دارم برای دختران محجبه و علاقه مند به حجاب چادر گردآوری کرده ایم. عکس نوشته حجاب یعنی، عکس دختر

حیا عکس نوشته حجاب

حیا عکس نوشته حجاب

خوشگلیه یه خانوم؟ :: دختر فاطمی

خوشگلیه یه خانوم؟ :: دختر فاطمی

خوشگلیه یه خانوم؟,وقتی مشکی مد باشه خوبه ؟ وقتی رنگ مانتو شلواره خوبه ؟ وقتی رنگه عشقه خوبه؟ وقتی رنگ کت و شلواره خوبه؟ اما وقتی رنگ چادر من شد بد شد افسردگی میاره دنب

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر | محجبه

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر | محجبه

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر برادرم نگاهت×××خواهرم حجابت×××به حرمت خون شهدا حفظ فرما

عکس پروفایل حجاب زهرایی

عکس پروفایل حجاب زهرایی - عکس نودی

ترویج متفاوت عفاف و حجاب در «چهارشنبه‌های زهرایی» | خبرگزاری فارس

ترویج متفاوت عفاف و حجاب در «چهارشنبه‌های زهرایی» | خبرگزاری فارس

عکس پروفایل حجاب زهرایی بدون متن

عکس پروفایل حجاب زهرایی بدون متن - تــــــــوپ تـــــــــاپ

عکس پروفایل حجاب زهرایی بدون متن ، یک آلبوم زیبا و جدید از توپ تاپ می باشد که شامل تصاویر مختلف و متنوع از دختران چادری همراه با حجاب زهرایی می باشد ، گالری ...

عفــت در پوشش :: ــنمایشگاه‌عفافـــ

عفــت در پوشش :: ــنمایشگاه‌عفافـــ

۱۷۶ مطلب با موضوع «گســتره ابــعاد عفافـــگرایی :: عفــت در پوشش» ثبت شده است - تارنمـــــای‌ تصـــــویری‌ مجموعــــه تخـــــصصی تـربیت جنســی از منظــر آمــــوزه های دینــــی ............................................................. . . . . : پوســتر، عـــکس نوشــته، کلیـــپ : . . . . « بازنشر آزاد »

حجاب

حجاب - مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

تصاویر دختر با چادر

تصاویر دختر با چادر

عکس متحرک حجاب

عکس متحرک حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

عکس پروفایل حجاب | عکس و متن درباره حجاب و دختران با حجاب

چرا همیشه بدا بهترن! پرسیدم چرا فاحشه‌ها خوشگل‌ترن؟! چرا پسرای دختر باز جذاب‌ترن؟! چرا آدمای الکلی و سیگاری باحال‌ترن؟! چرا با اونایی که دیگران رو مسخره می‌کنن بیشتر به آدم خوش میگذره؟! چرا اونایی که خیانت می‌کنن، تهمت میزنن، غیبت می‌کنن، دروغ میگن موفق‌ترن؟! چرا همیشه بدا بهترن!؟ پرسید: .... پیش خدا یا مردم؟ دیگه چیزی نگفتم! بى‌گمان گرامى‌ترین شما در نزد خداوند پرهیزگارترین شماست. إنّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ... [حجرات/13]

چرا همیشه بدا بهترن!  پرسیدم چرا فاحشه‌ها خوشگل‌ترن؟!  چرا پسرای دختر باز جذاب‌ترن؟!  چرا آدمای الکلی و سیگاری باحال‌ترن؟!  چرا با اونایی که دیگران رو مسخره می‌کنن بیشتر به آدم خوش میگذره؟!  چرا اونایی که خیانت می‌کنن، تهمت میزنن، غیبت می‌کنن، دروغ میگن موفق‌ترن؟!  چرا همیشه بدا بهترن!؟  پرسید: .... پیش خدا یا مردم؟  دیگه چیزی نگفتم!  بى‌گمان گرامى‌ترین شما در نزد خداوند پرهیزگارترین شماست.  إنّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ... [حجرات/13]

آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند... من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند... من چادر می پوشم تا از نگاه های حرام پوشیده باشم... آنان چفیه را سجاده می کردند وبه خدا می رسیدند ... من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم... آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند... من چادرسیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم...

آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند... من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم   آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند... من چادر می پوشم تا از نگاه های حرام پوشیده باشم...   آنان چفیه را سجاده می کردند وبه خدا می رسیدند ... من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم...   آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند... من چادرسیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم...

غربت زهرا (س) را در کوچه های مدینه، صبر زینب (س) را درکربلا ، شیدایی رقیه را در خرابه ی شام تمام شیعه و مظلومیت آن را می توان دید و تو نیز به خود ببال که عالمیان تو را در این لباس رزم و مبارزه درانتظار و قیام مهدی (عج) نظاره گر خواهند بود.پوستر چادر اسلامی چادر سیاه دختر زن محجبه روسری حجاب در ایران

غربت زهرا (س) را در کوچه های مدینه،  صبر زینب (س) را درکربلا ،  شیدایی رقیه را در خرابه ی شام  تمام شیعه و مظلومیت آن را می توان دید  و تو نیز به خود ببال که عالمیان تو را در این لباس رزم و مبارزه درانتظار و قیام مهدی (عج) نظاره گر خواهند بود.پوستر چادر اسلامی چادر سیاه دختر زن محجبه روسری حجاب در ایران

البته این زنها که در پشت مجله زن روز می بینیم در اروپا هم هستند و وجود دارند اما در جاهای مخصوص !! به عنوان (زن شب) این غیر از زن اروپایی است... فقط بعضی از زنان اروپایی هستند که ما حق داریم آنها را بشناسیم.آنهایی را که فیلم ها و مجله ها و تلویزیون ها و رمانهای نویسندگان جنسی به ما نشان میدهند به عنوان تیپ کلی (زن اروپایی)به ما میشناسانند. حق نداریم آن دختری اروپایی را بشناسیم که از 16 سالگی به صحرای نوبی به آفریقا به صحرای الجزایر به استرالیا می رود تمام عمرش را در محیط وحشت و خطر و بیماری و مرگ و قبایل وحشی میگذراند و شب و روز در جوانی به کمال و پیری درباره ی امواجی که از شاخهکهای مورچه فرستاده می شود و شاخکهای مورچه دیگر که آنرا دریافت می کنند و چون عمر را به پایان می برد دخترش کار و فکر او را دنبال می کند. این نسل دوم زن اروپایی در سن50 به فرانسه باز می گردد و در دانشگاه می گوید:<<من سخن گفتن مورچه را کشف کرده ام و بعضی از علایم مکالمه ی او را یافته ام>> حق نداریم (مادام گواشن)را بشناسیم که تمام عمر را صرف کرد تا ریشه ی افکار و مسائل فلسفی حکمت بوعلی و ابن رشد و ملاصدرا و حاجی ملاهادی سبزواری (آیا این افراد را می شناسید؟؟) را در فلسفه ی یونان و آثار ارسطو پیدا کرد و با هم مقایسه نمود آنچه حکمای ما بد ترجمه کرده اند را تصحیح نمود. حق نداریم (رزانس دولا شاپل) که بیش از همه ی علمای اسلام .و حتی شیعان و کباده کشان ولایت علی و مدعیان معارف علوی او یک دختر زیبای آزاد و مرفه سوئدی نژاد با دوری از جو فرهنگی اسلام و زمینه ی تربیتی و اعتقادی شیعی از آغاز جوانی زندگیش را وقف شناخت آن روحی کرد که در اندام اسلام مجهول ماند.... درست ترین خطوط سیمای علی لطیف ترین موجهای روح و ابعاد احساس و بلندترین پرشهای اندیشه او را یافت و رنجها و تنهایی ها و شکست ها و هراسها و نیازه ی او را برای بار نه تنها علی بدر وحنین که علی محراب و شب و چاههای بیرون مدینه را نیز پیدا کرد ونهج البلاغه او را.این دختر کافر جهنمی که هم آنچه علی به قلم آورده است پراکنده در این کتاب و آن دفتر و یا بیشتر نسخه های خطی و پنهان اینجا و آنجا همه را گردآورد و خواند ترجمه و تفسیر کرد و زیباترین نوشته هایی را که درباره ی کسی از یک قلم جاری شده است درباره ی علی نوشت و اکنون چهل و دو سال است که لحضه ای سر از اندیشه و تامل و کار و تحقیق برنگرفته است. ما حق نداریم دوشیزه (میشن) را بشناسیم که در اشغال پاریس بوسیله ی نازی ها از سنگر نهضت مقاومت فرانسه ضربه هایی چنان کاری به ارتش هیتلری زد که دو بار غایبانه به مرگ محکوم شد وبا اینکه خود یهودی است انسان بود و آزادی را در اوجی می فهمید که اکنون در صف <<فداییان فلسطینی>> علیه صهیونیسم می جنگد. ما حق نداریم هزاران دختر پاریسی را که دوشادوش مجاهدان الجزایری بی نام و نشان و بی انتظار پاداشی دنیوی یا ثواب اخروی در سازمانهای مخفی سنگرهای کوهستانی و قلب پایگاه های جنگلی از سینه ی صحرای آتش ریز صحرای الجزایر تا زیزمین ها و پناهگاه های شهر شهوت و شراب پاریس علیه استعمار فرانسه و قداره بندی چون ژنرال دوگلوسوستل و سالان و آرگو چنگیدند و از شکنجه های هولناک را و شهادتهای شکوهمند را در راه آزادی ملتی بیگانه استقبال کردند. ما حق ندارم که (آنجلا) دختر آمریکایی یا دختر ایرلندی را که دو ملت اسیر چه می گویم؟ همه ی مردم آزاده ی جهان و تمام بشریت مجروح و محکوم تبعیض و ستم و استثمار چشم به آنان دوخته اند را بشناسیم و بدانیم که زن فرنگی نه آنچنان که آقایان محترم مسعودیها و فرامرزیها ] مسئولان قبل از انقلاب مجله زن روز [ به نام ((زن روز)) اروپا به اطلاع بانوان ما می رساننند......تا آنجا پیش رفته که به تجسم ایده آل یک ملت و مظهر نجات و غرور و افتخار یک نژاد شده است.......یک بار ندیدیم از دانشگاه کمبوریج یا سوربن یا هاروارد عکس بردارند و بگویند که دختران دانشجو چگونه می آیند و چگونه می روند. چگونه در کتابخانه ها بر روی نسخه های قرنهای چهارده و پانزده اروپا و الواحی که از2500تا سه هزار سال پیش در چین پیدا شده یا روی نسخه ای از قرآن نسخه هایی از کتب خطی لاتین و یونانی و میخی و سانسکریت از صبح تا شب خم می شوند بی انکه تکانی بخورند و چشم به این سو آن سو بدوانند تا کتابدار کتاب را نمی گیرد و عذرشان را نمی خواهد سرشان از روی کتاب برداشته نمی شود. منبع : کتاب (فاطمه فاطمه است) اثر دکتر علی شریعتی

البته این زنها که در پشت مجله زن روز می بینیم در اروپا هم هستند و وجود دارند اما در جاهای مخصوص !! به عنوان (زن شب) این غیر از زن اروپایی است...  فقط بعضی از زنان اروپایی هستند که ما حق داریم آنها را بشناسیم.آنهایی را که فیلم ها و مجله ها و تلویزیون ها و رمانهای نویسندگان جنسی به ما نشان میدهند به عنوان تیپ کلی (زن اروپایی)به ما میشناسانند.    حق نداریم آن دختری اروپایی را بشناسیم که از 16 سالگی به صحرای نوبی به آفریقا به صحرای الجزایر به استرالیا می رود تمام عمرش را در محیط وحشت و خطر و بیماری و مرگ و قبایل وحشی میگذراند و شب و روز در جوانی به کمال و پیری درباره ی امواجی که از شاخهکهای مورچه فرستاده می شود و شاخکهای مورچه دیگر که آنرا دریافت می کنند و چون عمر را به پایان می برد دخترش کار و فکر او را دنبال می کند. این نسل دوم زن اروپایی در سن50 به فرانسه باز می گردد و در دانشگاه می گوید:<<من سخن گفتن مورچه را کشف کرده ام و بعضی از علایم مکالمه ی او را یافته ام>>       حق نداریم (مادام گواشن)را بشناسیم که تمام عمر را صرف کرد تا ریشه ی افکار و مسائل فلسفی حکمت بوعلی و ابن رشد و ملاصدرا و حاجی ملاهادی سبزواری (آیا این افراد را می شناسید؟؟) را در فلسفه ی یونان و آثار ارسطو پیدا کرد و با هم مقایسه نمود آنچه حکمای ما بد ترجمه کرده اند را تصحیح نمود.       حق نداریم (رزانس دولا شاپل) که بیش از همه ی علمای اسلام .و حتی شیعان و کباده کشان ولایت علی و مدعیان معارف علوی او یک دختر زیبای آزاد و مرفه سوئدی نژاد با دوری از جو فرهنگی اسلام و زمینه ی تربیتی و اعتقادی شیعی از آغاز جوانی زندگیش را وقف شناخت آن روحی کرد که در اندام اسلام مجهول ماند....  درست ترین خطوط سیمای علی لطیف ترین موجهای روح و ابعاد احساس و بلندترین پرشهای اندیشه او را یافت و رنجها و تنهایی ها و شکست ها و هراسها و نیازه ی او را برای بار نه تنها علی بدر وحنین که علی محراب و شب و چاههای بیرون مدینه را نیز پیدا کرد ونهج البلاغه او را.این دختر کافر جهنمی که هم آنچه علی به قلم آورده است پراکنده در این کتاب و آن دفتر و یا بیشتر نسخه های خطی و پنهان اینجا و آنجا همه را گردآورد و خواند ترجمه و تفسیر کرد و زیباترین نوشته هایی را که درباره ی کسی از یک قلم جاری شده است درباره ی علی نوشت و اکنون چهل و دو سال است که لحضه ای سر از اندیشه و تامل و کار و تحقیق برنگرفته است.        ما حق نداریم دوشیزه (میشن) را بشناسیم که در اشغال پاریس بوسیله ی نازی ها از سنگر نهضت مقاومت فرانسه ضربه هایی چنان کاری به ارتش هیتلری زد که دو بار غایبانه به مرگ محکوم شد وبا اینکه خود یهودی است انسان بود و آزادی را در اوجی می فهمید که اکنون در صف <<فداییان فلسطینی>> علیه صهیونیسم می جنگد.        ما حق نداریم هزاران دختر پاریسی را که دوشادوش مجاهدان الجزایری بی نام و نشان و بی انتظار پاداشی دنیوی یا ثواب اخروی در سازمانهای مخفی سنگرهای کوهستانی و قلب پایگاه های جنگلی از سینه ی صحرای آتش ریز صحرای الجزایر تا زیزمین ها و پناهگاه های شهر شهوت و شراب پاریس علیه استعمار فرانسه و قداره بندی چون ژنرال دوگلوسوستل و سالان و آرگو چنگیدند و از شکنجه های هولناک را و شهادتهای شکوهمند را در راه آزادی ملتی بیگانه استقبال کردند.        ما حق ندارم که (آنجلا) دختر آمریکایی یا دختر ایرلندی را که دو ملت اسیر چه می گویم؟ همه ی مردم آزاده ی جهان و تمام بشریت مجروح و محکوم تبعیض و ستم و استثمار چشم به آنان دوخته اند را بشناسیم و بدانیم که زن فرنگی نه آنچنان که آقایان محترم مسعودیها و فرامرزیها ] مسئولان قبل از انقلاب مجله زن روز [ به نام ((زن روز)) اروپا به اطلاع بانوان ما می رساننند......تا آنجا پیش رفته که به تجسم ایده آل یک ملت و مظهر نجات و غرور و افتخار یک نژاد شده است.......یک بار ندیدیم از دانشگاه کمبوریج یا سوربن یا هاروارد عکس بردارند و بگویند که دختران دانشجو چگونه می آیند و چگونه می روند.  چگونه در کتابخانه ها بر روی نسخه های قرنهای چهارده و پانزده اروپا و الواحی که از2500تا سه هزار سال پیش در چین پیدا شده یا روی نسخه ای از قرآن نسخه هایی از کتب خطی لاتین و یونانی و میخی و سانسکریت از صبح تا شب خم می شوند بی انکه تکانی بخورند و چشم به این سو آن سو بدوانند تا کتابدار کتاب را نمی گیرد و عذرشان را نمی خواهد سرشان از روی کتاب برداشته نمی شود.      منبع :  کتاب (فاطمه فاطمه است)   اثر دکتر علی شریعتی

بیداری اسلامی حجاب در بحرین Give Us DEMOCRACY So We Can

بیداری اسلامی حجاب در بحرین Give Us DEMOCRACY So We Can

عکس پروفایل حجاب زهرایی

عکس پروفایل حجاب زهرایی

عکس پروفایل حجاب زهرایی بدون متن

عکس پروفایل حجاب زهرایی بدون متن

عکس پروفایل حجاب زهرایی

عکس پروفایل حجاب زهرایی

عکس پروفایل حجاب بدون متن

عکس پروفایل حجاب بدون متن

عکس پروفایل حجاب زهرایی شیک

عکس پروفایل حجاب زهرایی شیک

تصاویر حجاب زهرایی

تصاویر حجاب زهرایی

عضویت در خبرنامه

رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.