عکس

عکس گاو داری

گاوداری‌ 6 هزار راسی | خبرگزاری فارس

گاوداری‌ 6 هزار راسی | خبرگزاری فارس

بزرگترین پروژه گاوداری صنعتی کردستان مربوط به بنیاد مستضعفان با اعتبار هزار و 400 میلیارد ریال در دشت گل کردستان در اراضی بخش چهاردولی شهرستان قروه قرار دارد .
مساحت کل این گاوداری 50 هکتار است که تاسیسات آن در 70 هزار مترمربع احداث شده و یکی از برزگ‌ترین گاوداری‌های شیری غرب کشور است.
ظرفیت گله مولد این گاوداری 3 هزار راس است که در مجموع کل گله به 6 هزار راس می رسد و برای 120 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواد شد.
سالانه در این گاوداری700 راس تلیسه، 28 هزارتن شیر خام صنعتی و300 تن گوشت قرمز تولید خواهد شد.
در حال حاضر روزانه 90 تن شیر خام در این واحد تولید می‌شود و بصورت ماهیانه برای480راس دام عملیات تلقیح مصنوعی انجام می‌شود.

عکس گاوداری

عکس گاوداری - عکس نودی

تصاویر گاوداری خانگی در سمیرم

تصاویر گاوداری خانگی در سمیرم- اخبار رسانه ها تسنیم | Tasnim

خبرگزاری تسنیم: گاوداری خانگی به عنوان یکی از فعالیتهای اقتصادی و تولیدی و همچنین در قالب مشاغل خانگی و خود اشتغالی و کارگاهی سنتی نیمه صنعتی بسیاری از مردم سمیرم را مشغول به فعالیت کرده است.

بازدید علمی از گاوداری صنعتی

بازدید علمی از گاوداری صنعتی

گاوداری صنعتی در تهران

گاوداری صنعتی در تهران - تابناک | TABNAK

حدود ۳۰ درصد گاوداری های صنعتی استان تهران به فعالیت تولید شیر و ۷۰ درصد به فعالیت پرواربندی مشغول هستند.به جهت افزایش و سهولت در تولید داخلی شیر ، یک دامداری در اطراف شهر تهران با ظرفیت بیش از ۳۸۰۰ دام شیرده از بزرگترین دستگاه شیردوشی روتاری در ایران با ظرفیت ۹۰ واحدی بهره می برد.براساس نتایج آمارگیری از گاوداری های صنعتی استان تهران در سال ۹۸ که از سوی معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت استان تهران منتشر شده است، از میان ۴۲۰۵ واحد گاوداری صنعتی استان، ۱۲۶۰ گاوداری صنعتی با ظرفیت کل ۴۴۱ هزار راس مربوط به فعالیت پرورش گاو شیری است.

ساخت سوله گاوداری

ساخت سوله گاوداری - هزینه ساخت سوله گاوداری - ابعاد سوله گاوداری ...

برای دیدن هزینه های ساخت سوله گاوداری و احداث آن وارد این سایت شوید وببینید که چقدرهزینه سوله سبک خرپایی برای شما پایین و ارزانتر تمام میشود

عکس: گاوداری شیری

عکس: گاوداری شیری

استان البرز با داشتن گاوداریها و دامداریهای متعدد از جمله مراکز مهم تولید گاو شیری و گوشتی کشور محسوب می شود.

گاوداری صنعتی در ورامین | خبرگزاری فارس

گاوداری صنعتی در ورامین | خبرگزاری فارس

گاوداری با ظرفیت 2 هزار رأس گاو واقع در دشت ورامین است که در حال حاضر به دلیل مشکلات فراوان، ۴۰۰ راس گاو شیری و ۲۵۰ رأس گاو گوشتی را پرورش می‌دهد، محمود تاجیک در سال ۱۳۶۷ توسط رئیس جمهور وقت، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان دامدار نمونه کشور معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرد؛ دامدار ورامینی مهم‌ترین مشکلات دامداری را گرانی نهاده‌های دامی و عدم تأمین نهاده دولتی می‌داند.

عکس گاوداری از گاو های شیرده

عکس گاوداری از گاو های شیرده

عکس گاوداری از گاو های شیرده

گاو سفید و سیاه ، گاو ، گاوداری ، گاو شیر ده ، گاو شیرده ، شیر گاو ، شیر سفید گاو ، محصولات لبنی ، عکس تبلیغات محصولات لبنتی ، لب

عضویت در خبرنامه

رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.