نقشه ذهن مشتری (Customer acquisition) یا خواسته مشتری موضع بسیار مهمی است که امروزه در بازاریابی مدرن، به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
مقدمه: با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها و نزدیک شدن آمیخته بازاریابی بنگاههای مختلف به یکدیگر، فلسفه فروش، کارایی خود را از دست داده است. شرکتها دیگر فقط به دنبال جذب مشتری جدید نیستند، بلکه حفظ مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار، یکی از اولویتهای کاری هر سازمان می باشد.
واژگان بازاریابی و فروش به انگلیسی، به معنی خرید و فروش و بازاریابی محصولات یا خدمات و در کنار آن فعالیتهایی مرتبط با جامعه هدف و تبلیغات است.
با این 12 راهکار عملی دربارۀ روانشناسی مشتری، زودتر از رقبا قلب و ذهن مشتریانتان را تسخیر کنید و به افزایش فروش برسید.
رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.