عکس

عکس میمون های دماغ سربالا

با میمون دماغ سربالا آشنا شوید

با میمون دماغ سربالا آشنا شوید

محققان چینی در زمان تعیین توالی ۳۸ میمون دماغ سربالا متوجه شدند که یکی از آن‌ها چهره‌ای بسیار محزون دارد و او را غمگین‌ترین میمون جهان نامیدند.

عکس / میمون دماغ سربالا دیده بودید؟

عکس / میمون دماغ سربالا دیده بودید؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

میمون های دماغ سربالا | عکس روز کارناوال ☀️ کارناوال

میمون های دماغ سربالا | عکس روز کارناوال ☀️ کارناوال

در اینجا عکسی از میمون های دماغ سر بالا را می بینید که از جمله موجودات شاخص در حیات وحش چین به شمار می روند. این عکس جذاب که خانواده ای از این نوع میمون خاص را.

میمون های دماغ سربالا صفحه 2 | تبادل نظر نی نی سایت

میمون های دماغ سربالا         صفحه 2 | تبادل نظر نی نی سایت

حالا این شکلی ک نیست بقیه رو دیدی دقیقا همین شکلی شدن؟ 👌👌😂😂 لباش ببشتر شبیه لبای امروزیاس😐

غمگین‌ترین میمون جهان شناسایی شد

غمگین‌ترین میمون جهان شناسایی شد - همشهری آنلاین

همشهری آنلاین: محققان چینی در زمان تعیین توالی ۳۸ میمون دماغ سربالا متوجه شدند که یکی از آن‌ها چهره‌ای بسیار محزون دارد و او را غمگین‌ترین میمون جهان نامیدند.

حیواناتی که کمتر دیده شده‌اند + تصاویر

حیواناتی که کمتر دیده شده‌اند + تصاویر

جانوران زیادی در روی کره زمین زندگی می کنند که هنوز کشف نشده اند و برای ما ناشناخته هستند؛ در اعماق اقیانوس ها می توان ماهی ها و آبزیان عجیبی را دید که هیچ وقت به مناطق کم عمق تر نخواهند آمد و انسان‌ها هم توانایی بررسی آنها در اعماق دریاها را ندارند.

گونه‌های جانوری در معرض انقراض

گونه‌های جانوری در معرض انقراض - تابناک | TABNAK

حیوانات در معرض انقراض | از پولک‌پوست تا میمون دماغ‌سربالا

حیوانات کمیابی که به زودی منقرض خواهند شد

حیوانات کمیابی که به زودی منقرض خواهند شد

شکار، آلودگی، جنگل زدایی و تخریب زیستگاه، گونه‌های زیادی را به خطر انداخته است. این گونه‌ها در قلمروی حیوانات بسیار کمیاب می‌شوند و در معرض انقراض قرار می‌گیرند.

عکس / میمون دماغ سربالا دیده بودید؟

عکس / میمون دماغ سربالا دیده بودید؟

کاندولیزا رایس: ایران خروج ما از خاورمیانه را جشن می‌گیرد/ دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد

کاندولیزا رایس: ایران خروج ما از خاورمیانه را جشن می‌گیرد/ دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد

گرگ یال دار

گرگ یال دار - گرگ یال‌دار بزرگترین گونۀ سگ‌سانان در آمریکای جنوبی است. این گونۀ گرگ مانند اغلب گرگ ها گوشت خوار است. محل سکونت این پستاندار محیط های باز و نیمه باز به خصوص چمنزارهاست. این جانور شباهت هایی به روباه قرمز دارد هر چند که باید توجه داشت که از دستۀ متفاوتی است. گونۀ بالغ این حیوان ۶۷ تا ۱۰۷ سانتی متر قد دارد.

دیو کوسه

دیو کوسه - دیو کوسه یک گونه کمیاب کوسه است که اطلاعات کمی از آن در دسترس است و در ژرفای دریا زندگی می‌کند. این کوسه گاهی با نام “سنگوارهٔ زنده” نامیده می‌شود زیرا تنها بازمانده خانواده Mitsukurinidae است که تبار برخی از آنها به ۱۲۵ میلیون سال پیش برمی‌گردد. این کوسه با پوزه‌ای کشیده و تخت و آرواره‌ای بسیار برآمده همراه با دندان‌های برجسته و ناخن مانند صورتی، مانند هیچ کوسه دیگری نیست. این کوسه معمولاً هنگامی که بالغ می‌شود به درازای ۳ تا ۴ متر می‌رسد البته می‌تواند به شکل قابل توجهی بزرگتر از این نیز بشود. دیوکوسه در سراسر جهان در کناره فلات قاره‌ها و در آبکوه‌ها و دره‌ها زیر دریایی تا ژرفای ۱۰۰ متر زندگی می‌کنند.البته کوسه‌های بالغ را می‌توان در ژرفای بیشتری نسبت به نوجوانان یافت.

آی آی

آی آی - این پستاندار از راسته خیس‌بینیان است و در جنگل‌های ماداگاسکار زندگی می‌کند. غذای این میمون حشراتی هستند که چوبها را سوراخ می کنند. این جانور دارای یک انگشت بلند است که بوسیله آن و با ضربه زدن به پوست درختان از وجود کرمها و حشرات زیر پوست درخت آگاه شده و جالبتر اینکه بوسیله همین انگشت مخصوص که بشتر شبیه یک تکه چوب خشک چنگک مانند است، لارو حشرات و کرمها را از زیر پوست درختان بیرون کشیده و از آنها تغذیه می کند.

موش صحرایی برهنه

موش صحرایی برهنه - این موش نقش مهمی در مطالعات پزشکی و تحقیقات در مورد سرطان دارد. یکی از خصوصیت های عجیب این جاندار، مقاومت در مقابل همه بیماری هاست و تا ۲۸ سال عمر می کند.

عضویت در خبرنامه

رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.