تست و بررسی باما به همراه تجربه رانندگی ماشین شاهین دنده ای (رهام)، عکس خودرو شاهین G و مشخصات فنی شاهین دستی سایپا
گجتنیوز نوشت: عرضه سایپا شاهین با پیشرانه قدیمی تیبا اشتباهی واضح بود. سایپا قصد دارد با همکاری ایران خودرو، از شاهین جدید با موتور tu5 plus رونمایی کند.
قرار است قوای محرکه تارا اتوماتیک را در شاهین ببینیم؛ بنابراین هم موتور و هم گیربکس این سدان جذاب از ایران خودرو است؛ بنابراین زیر کاپوت شاهین تی یو فایو پلاس، یک پیشرانه ۱۶ سوپاپ چهار سیلندر قرار گرفته که تنفس طبیعی است و میتواند حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتنمتر را تولید کند.
با پیشنهاد جمعی از پژوهشگران و فعالان محیط زیست موافقت کرد تا نام محصول جدید سایپا که پیشتر با عنوان
شاهین پلاس نسخه جدیدی از شاهین در نظر گرفته میشود که در زمینههایی از جمله قوای محرکه دستخوش تغییر شده است.
سایپا شاهین یکی از بهترین طراحیها را در بین خودروهای ایرانی دارد اما از نظر مشخصات فنی و کیفیت ساخت در شرایط نامطلوبی به سر میبرد.
شاهین دنده ای با تیپ G به بازار عرضه شده است و بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت سایپا، شاهین CVT از نظر ظاهری تفاوت هایی را نسخه G دارد. در شاهین اتوماتیک CVT کروم کاری جلو پنجره، کروم بالای قاب پلاک عقب، دکوراتیو جدید کابین، آنتن کوسه ای و تریم داخلی دو رنگ دیده می شود.
رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.