گجت نیوز نوشت: امروز به معرفی برخی ویژگی های جذاب خودروی لامبورگینی هوراکان تکنیکا – Lamborghini Huracán Tecnica میپردازیم که آن را به وداعی باشکوه با ابرخودروهای بنزینی این کمپانی ایتالیایی تبدیل میکنند.
نخستین پیشرانهی V12 لامبورگینی، سال 1963 تولید شد. از آن زمان تاکنون، خودروهای پرچمدار لامبورگینی شامل میورا، کونتاش، دیابلو، مورسیهلگو و اونتادور، مجهز
سبد محصولات لامبورگینی اتکای بسیار پررنگی به پیشرانههای بزرگ و قدرتمند نظیر نسخههای 10 و 12 سیلندر داشته و در حقیقت اولین خودروی استفاده کننده از پیشرانهی 12 سیلندر مدل 350 GTV بوده است. این خودروساز ایتالیایی هفته پیش به وضوح گفت که تا حد امکان از پیشرانههای خود استفاده خواهد کرد.
موتور لامبورگین موتور سنگین دست ساز با موتور لامبورگینی مونتاژ موتور لامبورگینی گالاردوصدای موتور لامبورگینیروغن کلیپ عکس های لامبورگینی و موتور همراه با اهن اولین نگاه به طراحی سوپرموتور جدید لامبورگینی برای سال ۲۰۲۰...
گالاردو نامی است که از سال 2003 به سبد محصولات لامبورگینی اضافه شد. این خودرو در کنار مدل مورسیه لگو به تولید می رسید. مورسیه لگو
ارتفاع خودرو کاهش قابل توجهی دارد که بخش اصلی آن مربوط به کوتاه کردن ستون های اتاق می شود تا چیزی شبیه به ساختمان بدن موش صحرایی شکل بگیرد.
کل پروژه ۲۰ هزار دلار هزینه داشته که شامل ۲۲۰ فیلامنت ترموپلاستیک چاپگر سه بعدی نیز می شود. بکاس قطعات را در اندازه اصلی طراحی اما بصورت تکه تکه چاپ کرده است.
بیش از سه سال از معرفی لامبورگینی استوک (به زبان اسپانیایی نوعی شمشیر مورد استفاده ماتادورها) در نمایشگاه پاریس 2008 می گذرد و هنوز معلوم نیست که این
نگاهی متفاوت از دریچه دوربین به صنعت خودرو خواهیم داشت تا بررسی های فنی، مقایسه ها و ده ها موضوع جذاب مرتبط را تنها به صورت تصویری در اختیار شما قرار دهیم. خودرونما تلاش می کند همگام با رشد و توسعه صنعت خودرو ایران و با بهره گیری از تجربه و دانش افراد متخصص به فعالیت حرفه ای خود در این حوزه به عنوان یک رسانه تصویری مستقل ادامه دهد
رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.