جیپ یکی از کاربردیترین خودروهای ساختهشده بهدست بشر است که در ایران نیز سابقه بسیار طولانی دارد. اولین جیپها در دهه 20 و برای استفاده نظامی وارد ایران شدند. بعدازآن و با بازگشایی خط تولید خودروهای جیپ بهدست آقای اخوان در اواسط دهه 30 جیپ به یکی از مهمترین خودروهای ایران تبدیل شد که در مسیرهای صعبالعبور و جادههای نهچندان هموار ایران سلطنت میکرد.
جیپ شهباز خودرویی مناسب جادههای ناهموار کوهستانی و کویری ایران است. در این مقاله، ما به مقایسه جیپ شهباز با نیسان پاترول و لندرور دیفندر میپردازیم.
جیپ صحرا؛ معشوقه آفرودبازان
خودروهایی که در آن زمان به اصطلاح روی بورس بودند و نکته بامزه ماجرا اینجاست که هنوز بعد از گذشت ۳۱سال در بخش فروش خودرو سایتها، این خودروها فروخته میشوند و طرفدار دارند. حتی یک پیج در اینستاگرام این خودروها را به اصطلاح فیس لیفت کرده و با ظاهریتر و تمیز و معقول به فروش میرساند. به هرحال هستند کسانی که هنوز اعتقاد دارند این خودروها بهتر از خودروهای صفر داخلی امروزیست!
واژگونی یک دستگاه جیپ گالانت در بخش خلیفان شب گذشته سه مصدوم بر جای گذاشت.
امسال هم طراحان جیپ برای فستیوال طبیعتگردی موآب، 7 خودروی اختصاصی ساختهاند که هر کدام، طراحی متفاوت و توانایی آفرود پیشرفته دارند. رویداد سالانه جیپ
رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.