مسکات براساس تعاریف رایج در رشته گرافیک به کاراکتر تصویری گفته می شود که می تواند شخصیت انسانی، حیوانی و یکی شی را به عنوان لوگو دارا باشد.
در ادامه، شما را با تصویرسازان و طراحان شخصیتهای تبلیغاتی معروف و نوستالژیک برندهای ایرانی آشنا کرده و به موضوع تصویر سازی برند و اهمیت آن خواهیم پرداخت.
کاراکتر که معادل فارسی آن شخصیت نام گرفته است در اصل طراحی یک موجود خیالی جدید با ظاهری متفاوت است که در بعضی موارد از حیوانات ، اساطیر افسانه ای و انسانها الهام گرفته می شود | طراحی کاراکتر | طراحی کاراکتر چی توز موتوری | چی توز | اسنک خلبانی| طراحی کاراکتر چیست | لوگوی چی توز | کمپین تبلیغاتی چی توز | برند
مطلبی به قلم مهسا احمدی: موضوع رقابت بین برندها همیشه جالب بوده، وقتی پای این رقابت ها به تبلیغات و تیزرها هم کشیده می شود، این جذابیت بیش از پیش می شود.مثلا نگاهی به کَل کَل های هیجان انگیز پپسی با کوکاکولا بیندازید، شما هم لذت می برید، درسته؟از نمونه …
شخصیت کارتونی چی توز ایران (میمون چی توز) و Chee Tos آمریکایی (Chester Cheeta)
رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.