تقریبا یک سال پیش بود که لامبورگینی نوویتک هوراکان Evo، معرفی شد. با وجود جزئی بودن تغییرات ظاهری، این تیونر آلمانی تلاش کرده بود که دست پرورده خود را از
لامبورگینی «هوراکان LP-610-4» که پیشتر قرار بود با نام «کابررا» معرفی شود، یک مدل بازطراحیشدهی گالاردو است که از شاسی همین خودرو هم بهره میبرد.
جدیدترین محصول لامبورگینی، نسخهای تقویتشده از هوراکان با تجهیزات ویژه برای رانندگی در پیست است. مدل STO کیت بدنه اختصاصی دارد و میتواند در جادههای عمومی نیز
برای این ژنرال خشمگین از موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر با 630 اسب بخار خروجی و گشتاور 443 پوندفوت استفاده شده است و تنها 2.9 ثانیه زمان لازم دارد تا از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد.
دقیقا یکسال پیش و در دی ماه سال 97، کمپانی خودروسازی لامبورگینی یک نسخه جدید از خودروی هوراکان با نام Evo و همچنین خروجی قدرتی نزدیک به نسخه هوراکان پرفورمانته معرفی کرد.
لامبورگینی هوراکان تکنیکا، اعجوبه 631 اسب بخاری | اسب بخار | لامبورگینی هوراکان تکنیکا جدیدترین نسخه از هوراکان افسانه ای و آخرین تنفس
جدیدترین اخبار خودروسازان داخلی و خارجی و قیمت خودروهای صفر و کارکرده در سایت «خبرماشین»
به بهانه خبر تصادف تنها مدل لامبورگینی هوراکان در ایران، بد نیست نگاهی اجمالی به این گاو خمشگین و خصوصیات بارز آن بیندازیم.
رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.