شاهین، نخستین سدان بر پایه پلت فرم SP۱۰۰ است. این سدان خانوادگی قرار است با دو کیسه هوا، سانروف، ترمزهای دیسکی، سیستم روشنایی در روز (Daylight)، سنسور نور و پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، فرمان برقی، آینههای تاشو برقی، استارت دکمه ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS و ... وارد بازار شود.
شاهین دنده ای با تیپ G به بازار عرضه شده است و بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت سایپا، شاهین CVT از نظر ظاهری تفاوت هایی را نسخه G دارد. در شاهین اتوماتیک CVT کروم کاری جلو پنجره، کروم بالای قاب پلاک عقب، دکوراتیو جدید کابین، آنتن کوسه ای و تریم داخلی دو رنگ دیده می شود.
امروز طی مراسمی که در شرکت مگاموتور از زیر مجموعههای گروه خودروسازی
سایپا شاهین یکی از بهترین طراحیها را در بین خودروهای ایرانی دارد اما از نظر مشخصات فنی و کیفیت ساخت در شرایط نامطلوبی به سر میبرد.
شاهین SHAHIN سایپا ، یک خودروی سدان ساخت کمپانی سایپا است که از اوایل سال 1400 وارد بازار ایران شد. این خودرو در ابتدا با نام پروژه رهام شناخته می شد و بنا بود که با موتور 1.65 لیتری برلیانس تولید شود.
شرکت خودروسازی سایپا برای متقاضیان جدید، اقدام به عرضه دو خودروی شاهین و ساینا در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی میکند.
سایپا پس از تلاشهای فراوان و روبرو شدن با چالشهای مختلف ناشی از تحریمها در نهایت محصولی به بازار عرضه کرد که بنظر میرسد مهمترین برگ برندهی آن ظاهری زیبا و پیشرانهای قدرتمندتر از سایر محصولات این شرکت باشد. نگاهی میکنیم به شاهین (رهام)، آخرین محصول از گروه خودروسازی سایپا که از سال ۱۴۰۰ به سبد خرید خودروی ایرانیان اضافه شده است.
مشخصات شاهین G دنده ای سال 1399 - 1402 ، به همراه لیست امکانات، آپشنها و ویژگیهای فنی خودرو، معایب و مزایا براساس تجربه رانندگی مالکین در کنار امکان مقایسه با رقبا
شاهین پلاس خودروی جدید سایپا است که قیمت، معرفی مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی، طراحی، مصرف سوخت، سرعت، محاسن و معایب آن در ادامه بررسی شده است.
رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.