اقتصادآنلاین نوشت:بهار ۱۳۹۹ و آغاز قرعه کشی خودرویی، سیاستی که پس از گذشته بیش از دو سال ادامه دارد و هر چند از اوایل امسال نام سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بر آن نقش بست اما تغییری در کارکرد آن ایجاد نشد؛ در حقیقت این سامانه بخت آزمایی است که برندگان آن، سود ۱۰۰ درصدی را کسب می کنند. هر چند سیاست گذار کارکردهای دیگری از جمله رسیدن خودرو به دست مصرف کننده نهایی و کاهش التهاب بازار برای آن برشمرده اما نگاهی به آمارها نشان می دهد که هیچ کدام از آن ها محقق نشده است.
امروز اولین سری از خودروهای لاماری ایما تولیدی این شرکت موفق به کسب پلاک ملی شد.
این نوشته به بهانۀ سخنی از رییس سازمان بورس در تشبیه قرعه کشی خودرو به لاتاری ملی نگاهی انداخته به تاریخچۀ بخت آزمایی در ایران...
آمارها نشان میدهد متقاضیان خرید خودرو، در جریان تازهترین قرعهکشی ایران خودرو، ۸۴هزار میلیارد تومان وجه نقد در قالب حسابهای وکالتی پرداخت کردهاند که این میزان معادل ارزش کل سهام ایران خودرو در بورس است.
چند روز قبل بیست و چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با عرضه چهار محصول از سبد محصولات این گروه خودروسازی آغاز شد.
خودرو لاماری ایما - مشخصات و بررسی لاماری ایما همراه با عکس لاماری ایما و امکانات و آپشن های آن
وقتی قیمت این کالا در این بازه زمانی نه چندان بلند از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۵۰ میلیون تومان رسید، باعث تعجب نخواهد بود که ما شاهد ظهور پراید ۳۰۰ میلیونی در آینده نه چندان دور در بازار خودرو باشیم.
طی فرآیند برگزاری قرعه کشی ایران خودرو، بیش از ۱۱ میلیون نفر برای خرید تنها ۲۰ هزار دستگاه خودرو ثبتنام کردند. اما در این طرح متقاضیان چند درصد شانس برندهشدن دارند؟
در این بخش از تست و بررسی خودرو در باما به سراغ لاماری ایما آمدهایم تا رانندگی با این کراس اوور چینی جذاب از آرین پارس موتور را تجربه کنیم.
رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.