عکس

عکس لامبورگینی تبریزی

مشرق نیوز

مشرق نیوز - عکس/ لامبورگینی گوجه‌ای در تبریز

تصویری از تنها لامبورگینی اونتادور موجود در ایران در برخی سایت‌ها منتشر شده که ظاهراً صاحب آن در تبریز چشم رهگذران را در خیابان‌ها به دنبال خود کشانده و باعث انتشار عکس‌هایی از این خودرو شده است. گفته می‌شود این خودروی ایتالیایی در آن سوی آب‌ها به قیمتی حدوداً ۴۰۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

لامبورگینی ایرانی در تبریز رونمایی شد + تصاویر

لامبورگینی ایرانی در تبریز رونمایی شد + تصاویر

لامبورگینی مورسیه لاگو توسط متخصصان ایرانی که با مهندسی معکوس، مشابه سازی شده شامگاه روز سه شنبه در هتل لاله پارک تبریز رونمایی شد.

رونمایی از لامبورگینی ایرانی در تبریز

رونمایی از لامبورگینی ایرانی در تبریز

شاه خودروی ایران در شهر تبریز +عکس

شاه خودروی ایران در شهر تبریز +عکس

لامبورگینی اونتادور شاه خودروی ایران در شهر تبریز.

عکس لامبورگینی ایرانی در تبریز

عکس لامبورگینی ایرانی در تبریز - عکس نودی

لامبورگینی ایرانی در تبریز رونمایی شد + تصاویر

لامبورگینی ایرانی در تبریز رونمایی شد + تصاویر

لامبورگینی مورسیه لاگو توسط متخصصان ایرانی که با مهندسی معکوس، مشابه سازی شده شامگاه روز سه شنبه در هتل لاله پارک تبریز رونمایی شد.

تنها لامبورگینی اونتادور در خیابان‌های تبریز/عکس

تنها لامبورگینی اونتادور در خیابان‌های تبریز/عکس

عکس/هیولای لامبورگینی در تبریز

عکس/هیولای لامبورگینی در تبریز

تنها لامبورگینی اونتادور نارنجی موجود در ایران مدتی را در تبریز به گشت و گذار پرداخت. این خودروی ایتالیایی در آن سوی آب‌ها به قیمت حدوداً 400 هزار دلار خرید و فروش می‌شود. بد نیست بدانید موتور آن 7500 سی‌سی و قدرتش 700 اسب‌بخار است.

لامبورگینی وطنی ساخت تبریز

لامبورگینی وطنی ساخت تبریز - اخبار تماشایی

فهرست انگشت‌شمار سوپراسپرت‌سازان صنعت خودرو، بی‌شک لامبورگینی را در صدر خود حفظ کرده است. گاو خوشنام و جسور ایتالیایی که حالا برای دومین‌بار توسط مهندسان ایرانی ساخته می‌شود، ‌البته با قلب پیوندی که هیچ‌وقت در قد و اندازه‌های این غول ایتالیایی قرار نخواهد گرفت. دومین لامبورگینی ایران در تبریز توسط مسعود مرادی در حال ساخت است. این لامبورگینی، نسخه مورسیه‌لاگو است و با حضور در خیابان‌های شهر می‌تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند. با طراح این دورگه ایتالیایی- ایرانی به گفت‌وگو نشستیم تا جزئیات بیشتری از پروژه ساخت دومین لامبورگینی ایرانی بگوید. لازم به‌ذکر است گفت‌وگوی تکمیلی با این طراح در شماره‌های آتی روزنامه «دنیای‌خودرو» منتشر خواهد شد. چرا مورسیه‌لاگو را انتخاب کردید؟ هدف اصلی ما از ساخت خودرو لامبورگینی مورسیه‌لاگو رسیدن به دانش و تکنولوژی ساخت خودروهای دست‌ساز است، زیرا طراحی و ساخت خودروهای دست‌ساز بسیار پیچیده و مشکل است و به دانش بالایی نیاز دارد. ما با مهندسی معکوس خودروهای معروف دنیا مانند لامبورگینی مورسیه‌لاگو قصد ساخت خودرویی با طراحی و ظاهر جدید داریم و در محصولات بعدی به‌جای کپی کردن خودروهای معروف،‌ دست به تولید خودروهای خاص خودمان خواهیم زد.‌ این پروژه چند سال به‌طول انجامید؟ شروع این پروژه از 4سال قبل بود. پروژه‌ای که با سرمایه کاملا شخصی اجرایی شد و برای پیشبرد آن از 15نفر از بهترین متخصصان ایرانی استفاده کردیم. در مورد مشخصات فنی خودرو و نحوه تامین قطعات توضیح دهید. ‌این خودرو مجهز به موتور لامبدا است. این موتور با حجم 3.8‌لیتر و 6‌سیلندر، قدرتی معادل 306 اسب‌بخار و 359نیوتون‌متر، گشتاور را تولید می‌کند. گیربکس این خودرو نیز 6‌سرعته است و توسط شرکت ZF آلمان طراحی شده است. در آینده نزدیک از موتور و گیربکس قوی‌تر نیز در این خودرو استفاده خواهد شد برای ساخت این خودرو برخی از قطعات آن را از خودروهای دیگر گرفتیم و برخی را خودمان طراحی کردیم. اکنون در بازار قطعات برخی از خودروها را به‌صورت کیت می‌فروشند و از آن طریق براساس یک پلت‌فرم موجود در بازار، می‌توان یک خودرو طراحی کرد. آیا محصول شما این‌گونه ساخته شده است؟ خیر. ساخت این خودرو دقیقا براساس اطلاعات طراحی بوده و در واقع پروژه دارای دیتاکد و پلت‌فرم ترکیبی است که بیشتر آن را از لامبورگینی مورسیه‌لاگو کسب کردیم و در زمان ساخت، تمام قطعات را ابتدا در کارگاه مدل قطعات طراحی و تولید سپس به کارگاه ساخت و قالب‌سازی جهت تولید ارسال کردیم، اگر نیاز باشد جزءبه‌جزء طراحی‌های انجام‌شده را منتشر خواهیم کرد. تاچه حد سعی کردید در طراحی و تولید این خودرو مشابه نمونه واقعی عمل کنید؟ آیا پروژه تمام شده است؟ تا حد امکان تمام جزئیات را رعایت کردیم و یک‌به‌یک نمونه واقعی مورسیه‌لاگو را در داخل تولید کرده‌ایم که حتی تشخیص آن از نمونه واقعی نیز امکان‌پذیر نباشد. این پروژه در حال اتمام است و احتمالا مهرماه سال جاری آن را رونمایی خواهیم کرد.

لامبورگینی در تبریز

لامبورگینی در تبریز - عکس ویسگون

لامبورگینی در تبریز ایجاد شده توسط کاربر saleh1385 در دسته بندی طنز و کاریکاتور با 35 لایک و با 1 نظر ثبت شده در ویسگون بزرگترین شبکه اجتماعی عکس و فیلم ایرانی

عضویت در خبرنامه

رایگان ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که از پست های جدید مطلع می شوید.